Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагностика на 156 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    газовата.
    Тя вързана ли е към сондата?
    Да.
    156 2.0TS

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Говори са за стендове и затова, какво става "на око".

      В крайна сметка, големият въпрос е дали моторът се храни нормално на газ във високи обороти.

      Ето ви малко живи данни по въпроса:



      Напомням, че :

      λ = 1 при реална смес със съотношение 14,7/1 (идеална)

      λ > 1 при реална смес със съотношение > 14,7/1 (бедна)

      λ < 1 при реална смес със съотношение < 14,7/1 (богата)

      от графиката ясно се вижда, че в областта на най-високите обороти от графиката, λ < 1.

      Т.е - сместта на газ е богата.

      Друг е въпросът, дали тя е толкова богата, колкото "желае" ECU - то в този момент.
      Теоретично бих ти платил едно дино на газ и на бенз........
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Теоретично бих ти платил едно дино на газ и на бенз........
        И без дино мога да преценя, че моторът работи доволно добре на газ. Разлика с бензин има, но тя е едва доловима. Усеща се най-вече по джоба


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Момчета, кой кара във високи обороти на газ? Колата си върви перфектно при ниски обороти. Ако искате да се ръчкате има бутонче за превключване или си сложете хубави дюзи, с директно поставяне в/у колекторите

          Comment


          • #50
            Поръчах оригинален бош с буксата, разликата с универсалната беше малка и не си струваше да правя компромис.
            Утре ще дойде.

            Кой ресет трябва да пусна като сменя сондата, щото бяха две опции, не ги помня?
            156 2.0TS

            Comment


            • #51
              Пълният - "self adaptive parameters & idle actuator"

              Така и така ще гледаш сигнала на новата сонда, засечи, моля те, за колко време след стартиране на мотора сондата влиза в режим (напрежението да се колебае в обхвата 0 - 900 mV).

              Искам да съпоставя с моята, че имам чувството, че тя доста бавно заработва.
              Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:10.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Ок, няма проблем.
                156 2.0TS

                Comment


                • #53
                  На моята сондите започват да работят след под малко от 2 минути а не са първа младост.
                  Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                  Comment


                  • #54
                    Нова кола карам, ебаси празен ход, вървеж, всичко е друго.
                    Утре сутрин ще кажа и студения старт как е, ще врътна едни бързи 100км на газ и ще проверя как се променят fra tra...

                    А сондата влиза в режим под 2 минути.
                    По скоро около 1 мин.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #55
                      Супер! Това да се чува.

                      Значи моята сонда е вече в пенсия, нищо, че все още клопа.
                      Ще я сменям.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #56
                        Възможно ли е на газ да върви по добре сега или си внушавам?

                        И друг въпрос, знаете ли как мога да си сверя километража?
                        Защото на моя му бяха изтекли пикселите и си взех друг уред (от колегата lubo red, много коректен!) а той е с други показания и все се бъркам кога да си сменя маслото...
                        Last edited by dhtj; d.m.y г., 17:13.
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                          Възможно ли е на газ да върви по добре сега или си внушавам?
                          По-добре от какво? Отколкото на бензин сега или отколкото на газ преди да смениш сондата.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            На газ сега ми се струва по-добре отколкото до вчера на газ.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              На газ сега ми се струва по-добре отколкото до вчера на газ.
                              Съвсем нормално е сега с новата сонда да върви по-добре на газ.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                И без дино мога да преценя, че моторът работи доволно добре на газ. Разлика с бензин има, но тя е едва доловима. Усеща се най-вече по джоба
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Говори са за стендове и затова, какво става "на око".
                                Доколкото виждам от предишните ти мнения, приемаш доста достоверно свойте усещания дето са "на око", за разлика от тези на други......иначе по принцип е много добре когато човек може да прецени нещата и без дино......подробност е че това рядко се случва......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X